Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De eerste is een mooie. Wel nogal wat storende stofjes. Even wegborstelen.
De tweede vind ik minder. Vooral door de gespikkelde achtergrond. Was je nog met de verstuiver bezig?
Surf ook eens naar Heuvelstraat 37, mijn site over de biodiversiteit in de tuin.
Aangepast
Alvast bedankt,voor de reacties.
Niwrad, ik heb de stofjes weggedaan op de eerste, de tweede heb ik opnieuw geupload. Ik zie verder geen gestippelde achtergrond. Was ook niet een verstuiver maar wel degelijk de regendruppels.
Staan normaal op ons terras maar heb ze even binnegepakt om te fotograferen
Bedankt voor de moeite. De eerste is nu echt af. De tweede ziet er ook veel beter uit, al zie ik toch nog altijd wat spikkeltjes, vooral rond de druppels.
Groetjes,
Gabriël
Surf ook eens naar Heuvelstraat 37, mijn site over de biodiversiteit in de tuin.
Comment