Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
De gustibus et coloribus… Nee, ik vind dit niet mooi.
De gustibus et coloribus non est disputandum ... Naar mijn mening is smaak betwistbaar. Wat me meer interesseert dan dit leuk latijns gezegde is waarom je zegt dat het niet mooi is. Op die manier kan ik er nog iets van leren.
Aan de andere, bedankt voor de positieve commentaar.
Oorspronkelijk geplaatst door AndriesDeLeenerBekijk bericht
De gustibus et coloribus non est disputandum ... Naar mijn mening is smaak betwistbaar. Wat me meer interesseert dan dit leuk latijns gezegde is waarom je zegt dat het niet mooi is. Op die manier kan ik er nog iets van leren.
Aan de andere, bedankt voor de positieve commentaar.
Tja, dan moet je aan de anderen eigenlijk ook vragen waarom zij het wél mooi vinden, want toen ik reageerde had alleen lilybie dat enigszins gedaan en dan alleen met betrekking tot foto 2 ("vind de bewerking van je tweede wel geslaagd"). Maar goed.
Foto 1: bloem links bezwijkt onder haar eigen gewicht en ziet er niet al te fris uit. De schaduwen storen en halverwege loopt een rare strook stippels door het beeld.
Foto 2: heel veel ruis en stippels en voor mij gewoon een vuile geelgroene vlek in het hart van de bloem.
Foto 3: opnieuw die strook stippels, storende schaduw en een bloem die bezwijkt onder haar eigen gewicht.
Dit zijn allemaal redenen waarom ik de foto's niet zo geslaagd vind en die ongetwijfeld meespelen in mijn uiteindelijke beoordeling. Maar dat ik ze niet mooi vind, kan ik eigenlijk niet echt verklaren. Het IS gewoon zo. Ik hou er niet van.
Groetjes,
Gabriël
Surf ook eens naar Heuvelstraat 37, mijn site over de biodiversiteit in de tuin.
Dit zijn allemaal redenen waarom ik de foto's niet zo geslaagd vind en die ongetwijfeld meespelen in mijn uiteindelijke beoordeling. Maar dat ik ze niet mooi vind, kan ik eigenlijk niet echt verklaren. Het IS gewoon zo. Ik hou er niet van.
Groetjes,
Gabriël
Bedankt voor je toelichting. Nu heb ik een beter beeld van wat je bedoelde.
Comment