Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
belletjes
Collapse
X
-
-
Re: belletjes
PRACHTIGE belletjes ! Een beetje korrel lusten ze (en ik ook) wel.
In elk geval geen snottebelletjes want deze zijn veel te mooi.
Maar niks aan te doen: ik zit nu al langer te turen naar de banden links, rechts en onder, dan naar het onderwerp. Ik krijg er kop noch staart aan en hun betekenis ontgaat me. Iemand licht in het duister? 't Zal zeker wel de onkunde van de amateur aan deze kant van het internet (ik dus) zijn die niet kan uitmaken wat het is ???Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
-
Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk berichtPRACHTIGE belletjes ! Een beetje korrel lusten ze (en ik ook) wel.
In elk geval geen snottebelletjes want deze zijn veel te mooi.
Maar niks aan te doen: ik zit nu al langer te turen naar de banden links, rechts en onder, dan naar het onderwerp. Ik krijg er kop noch staart aan en hun betekenis ontgaat me. Iemand licht in het duister? 't Zal zeker wel de onkunde van de amateur aan deze kant van het internet (ik dus) zijn die niet kan uitmaken wat het is ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koentje1950 Bekijk berichtik weet niet wat je bedoeld met die banden , ik zie geen banden
In de eerste zijn er, echt waar, aan de linker en de rechter kant en onderaan (vertrekkend van midden onder naar de rechter kant, zo'n 3 cm boven de hoek) "grijze" banden van zo'n centimeter breed. Ik kan het moeilijk anders beschrijven. Het lijkt zo een beetje op een glas-in-lood ruitje, maar dan met doorschijnend lood, schuin bekeken. Ik downloade het bestand eens en speelde met licht en contrast en dan valt het enorm op. Ik zie er dan zelfs aan de bovenkant ook verschijnen.
Of heeft het te maken met het kadertje dat er bij de eerste rond stond?
In je tweede versie zijn ze verdwenen! Die heeft nu uitgebrande delen en de kleurzetting van de eerste vond ik ook beter .Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Comment
-
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Comment
-
-
ik denk dat die strepen er moeten opgekomen zijn door het kader erop te maken in helicon, ik zag het nu ook als ik het licht open draaide, heb nieuwe foto gemaakt op exact dezefde manier en nu is het er niet meer, maar op mijn scherm was het niet te zien
Comment
-
1ste is de mooistegroetjes Pascal
Sony A77MK2 en enkele lensjes . . . Alvast bedankt voor het kijken
mijn nieuwe website :http://pascaljonckers.weebly.com/
Comment
Comment