Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
nog effekes en ik ben helemaal weg van deze beestjes
zien er best guitig uit
vooral als ze je onder hypnose brengen
nee alle gekheid op een stokje
mooie foto
al vind ik het groene vooraan een beetje storend
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
nog effekes en ik ben helemaal weg van deze beestjes
zien er best guitig uit
vooral als ze je onder hypnose brengen
nee alle gekheid op een stokje
mooie foto
al vind ik het groene vooraan een beetje storend
Ook mijn gedacht
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Het groene is idd nogal prominent aanwezig maar het beestje zat op een appel en ik wou enigszins vanuit kikkerperspectief fotograferen,om eens een andere invalshoek te krijgen ...
Eventjes komen kijken naar het neefje, qua scherpte is hier weinig op aan te merken mooie kleuren, best wel een mooie opname.
Ze mogen dan wel gewillig te fotograferen zijn, dit is pas macro werk ten volle uit.
mvg Luc.
ben het helemaal eens met mijn voorgangers: scherpte om jaloers op te zijn, maar zonde van dat groene stuk.
maar al bij al toch een hele mooie foto hoor
Canon EOS 400D | Sigma 150mm EX DG HSM | Canon EF 100-400mm L IS USM | Sigma 2.0x TC http://gallery.atsharp.com
Het groene is idd nogal prominent aanwezig maar het beestje zat op een appel en ik wou enigszins vanuit kikkerperspectief fotograferen,om eens een andere invalshoek te krijgen ...
Volgende keer rode appels kopen...
Neen, serieus, ik vind dat het beest er knap op staat en dat is volgens mij voor een groot gedeelte net door het standpunt. Mooie oogjes, maar zie het beestje live toch ook liever niet.
Marleen
Comment