Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie scherpte, tof standpunt, houd van de gebruikte dof. Het lijkt wel een garnaal zo
Ik zou nog wat buiten gaan zitten als ik jou was, god weet wat zich nog allemaal aanbiedt voor een shoot
Marleen
nog nooit van zo dicht bij bekeken
lijken me toch wel interesante beestjes te zijn
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Mooie scherpte, tof standpunt, houd van de gebruikte dof. Het lijkt wel een garnaal zo
Ik zou nog wat buiten gaan zitten als ik jou was, god weet wat zich nog allemaal aanbiedt voor een shoot
Marleen
Volledig mee eens!
Wat die garnaal betreft ... volgens mij is een pissebed een garnaalachtige als ik het goed
voor heb
Ik begon spontaan te lachen toen ik de enthousiaste titel las :"Nog een pissebed gevonden"!
Het is echt wel 'komkommertijd' voor de gepassioneerde macrofotograaf. Ik kan mij dan ook levendig je vreugde voorstellen als je iets kleins ziet bewegen in de tuin !
On topic : een mooike Devid, prachtig uitgelicht Al had ik iets minder van boven en iets meer van onderen verwacht...
Allez, als ik het heb begrepen, kunnen we binnenkort in het restaurant een "Tomaat-Pissebed met cocktailsaus" bestellen. Ik kijk er al naar uit
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment