Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
.... in de tuin van dit klein spinnetje. Even binnen genomen voor een kleine shoot en daarna terug buiten gezet. Bouk en Hendrika t'was nog een cm'ke groot. devid
Ik zou ze bijna lief gaan vinden Heerlijk scherp op z'n koddige snoetje en knap met die zachte weerspiegeling. Waarop heb je ze gezet ? Of heb jij een witte keramische kookplaat ?...
Marleen
Ik zou ze bijna lief gaan vinden Heerlijk scherp op z'n koddige snoetje en knap met die zachte weerspiegeling. Waarop heb je ze gezet ? Of heb jij een witte keramische kookplaat ?...
Marleen
neen, k'heb nog een witte kookplaten gezien , wel witte ikea opbergboxen
je hebt toevallig geen foto van je setup? lijkt mij wel interessant..
euh neen, maar zal ik eens doen maar probeer het je voor te stellen , witte box met links en recht een flits, camera op statief met een 105 mm en tussen lens en body een ong 80mm balg uitgezet
Comment