Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eerste macro bloem

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• eerste macro bloem

mijn eerste macro heb ik hier gepost voor een kritische beoordeling
    groetjes

Re: eerste macro bloem

...................
    Last edited by hvr_oosterzele; 18 januari 2009, 21:41. Reden: Er stond geen foto, enkel een link

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
      Moet dit niet in het Test Forum ?
      ik heb erbij vermeld dat ik deze graag kritisch beoordeeld wil zien,dat is dan ook de reden dat deze hier staat ,groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door linda compagnie Bekijk bericht
        ik heb erbij vermeld dat ik deze graag kritisch beoordeeld wil zien,dat is dan ook de reden dat deze hier staat ,groetjes
        Mijn eerste reactie hierboven was omdat er helemaal geen foto stond, enkel een link.

Eventjes uit de Sticky :

"Showcase is bedoeld voor de betere foto.
        Het mag duidelijk zijn dat Showcase eerder is weggelegd voor fotografen met een zekere ervaring en kennis."

Ik denk niet dat een "eerste macro bloem" daaronder catalogeert .

De compositie is nogal rommelig en de belichting nogal flets wegens de frontale flits.

Comment

Ik volg hier Hans. Vermits je zelf naar beoordeling vraagt, had hij m.i. toch beter in het forumonderdeel gestaan dat daar echt voor dient, "beoordeling"
          Verder de foto zelf: compositie zou beter kunnen (1 bloem bvb., bloemetjes anders draaien zodat het achterste gedeelte niet meer zichtbaar is) en de fresia zit een stuk te krap in het kader, en dat helemaal rondom. Ik mis ook hier een stukje steel.
          Marleen
          It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
          http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

Comment

Working...
          X