Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Misschien hadden deze wel beter in abstract gestaan. Mijn eerlijke mening ? Als het de mijne zouden zijn, had ik ze in beoordeling gezet. Ik vind de belichting niet zo denderend, de achtergrond bij de eerste is niet je dat en de reflexie bij de 2de vind ik zelf wat storend. Beetje groter mag ook.
Maar het vastleggen van die druppel bij de 2de heb je vrij goed gedaan, is niet gemakkelijk.
Sorry hoor, maar liever eerlijk, toch ?
Marleen
Verdienstelijke poging, maar toch beter zonder reflectie in de tweede.Ook mogen ze wat groter gepost worden en ontdaan worden van die vreselijke kader.
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten www.cromagnonman.be
Comment