Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi ! Ik ga hier voor 3 en 1. 3 mooi van kleur en van patroon, 1 wegens de gebruikte dof. Tja en nu ik nog eens scroll, vind ik 2 ook wel iets hebben
Hadden ook in de challenge gekund !
Marleen
bij de eerste twee geen lekkere DOF.
de laatste vind ik te blauw maar....... wel de beste.
grt,bouk.
Mij lijkt het dat de ijskristallen op de andere zijde van een venster of iets dergelijk zijn gefotografeerd en dat er daardoor scherpe en onscherpe stukken opzitten.
Voor mij zijn de eerste 2 foto´s toch geslaagd. De structuur van de kristallen staat er toch mooi op.
Mij lijkt het dat de ijskristallen op de andere zijde van een venster of iets dergelijk zijn gefotografeerd en dat er daardoor scherpe en onscherpe stukken opzitten.
Voor mij zijn de eerste 2 foto´s toch geslaagd. De structuur van de kristallen staat er toch mooi op.
Al bedankt aan allen voor de reacties!
De eerste twee zijn ijskristallen op een hazelaarsblad ;-)
Die kristallen die je dus ziet zijn nog geen halve centimeter en zijn dus vrij hard uitvergroot (2:1 + een kleine crop). Vandaar dus dat er nogal wat onscherpte te zien is...
De derde zijn gewoon patronen van kristallen op de ruit van mijn auto.
Comment