Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
nog geen reactie zo slecht is die nu ook weer niet
al zou ik hem liever zien met natuurlijke achtergrond
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
nog geen reactie zo slecht is die nu ook weer niet
al zou ik hem liever zien met natuurlijke achtergrond
Ik volg hier. Scherpte is o.k., compo ook maar inderdaad, de achtergrond stoort mij hier een beetje. Het grijs en de vignetering hebben hier naar mijn smaak geen meerwaarde. Maar over smaken en kleuren... En volgens mij is ze al ontdooid hoor
Marleen
Ik volg hier. Scherpte is o.k., compo ook maar inderdaad, de achtergrond stoort mij hier een beetje. Het grijs en de vignetering hebben hier naar mijn smaak geen meerwaarde. Maar over smaken en kleuren... En volgens mij is ze al ontdooid hoor
Marleen
op zich vind ik hem best mooi, alleen de achtergrond en de toegevoegde vignettering vind ik wat minder..maar da's puur persoonlijk.. Mss es au naturel plaatsen?? Want het is echt een mooie foto hoor!
Comment