Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nog eentje Vind deze qua onderwerp toffer dan de apothekersbeker, maar da's smaak.
Een goeie, lijkt me niet echt makkelijk met dat veranderende licht, volk, weerkaatsing...
Marleen
Mooi en apart, de gekleurde maken deze plaat wat mij betreft. Ik zou denk ik links iets eraf croppen, zodat die schakel die nu half in beeld staat verdwijnt.
Nog eentje Vind deze qua onderwerp toffer dan de apothekersbeker, maar da's smaak.
Een goeie, lijkt me niet echt makkelijk met dat veranderende licht, volk, weerkaatsing...
Marleen
Dit is veeeeel beter dan die van de tovenaarsbeker.
Mooie compo, natuurlijke weergaven van het ijs, goed van scherpte en kleur.
De kleur geeft trouwens een speicaal effect aan de foto.
Goed vastgelegd in, waarschijnlijk, moeilijke omstandigheden.
PS: om toch te moeten muggenziften, mss volgende keer 3 andere ringen nemen, die middenste is gebroken, beetje jammer. Weet natuurlijk niet of dit mogelijk was en blijft een knappe foto.
Comment