Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Eindelijk weer eens tijd gevonden om te fotograferen. Ik heb met mijn statief en camera een rondje woonkamer gedaan. Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
de lijnen van de 1e vind ik origineel in beeld gebracht.... jammer dat hij niet over het hele vlak scherp is... maar vind het toch best een mooie hoor...
1 en 2 hier.
1 voor het lijnenspel en gewoon het hele plaatje, hij lijkt getekend.
2 voor compo, diagonaal dat ook en de zachte achtergrond dezelfde richting volgt.
Marleen
Allen bedankt voor jullie reakties. Het doet mij altijd weer goed om te horen wat andere mensen vinden van de beelden waarvan ik denk dat het geslaagde plaatjes zijn.
Comment