Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Nog een kleine nabrander, waarvoor ik een apart topic zou openen. Hier de paddenstoeltjes van gisteren maar dan in staand formaat. Zelf vind ik de compositie nu beter. Ik ben erg benieuwd naar jullie mening!
Canon 1D MKIII | Canon 50 mm 1.8 | Canon EF 24-105 F4/L IS USM | Canon EF 70-200 F4/L IS USM | Sigma 70mm macrolens | Lowepro Computrekker
Ben nog efkes terug gaan kijken naar uw vorige en inderdaad deze hier is veel beter
Vind ook de beperkte DOF, hoe moet ik het zeggen... aangenamer. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
Bedankt, she en hendrika! De scherptediepte is ongeveer gelijk omdat ze met een bijna zelfde diafragma geschoten zijn (deze hier op f/3.2 en de andere foto op f/3.5).
Canon 1D MKIII | Canon 50 mm 1.8 | Canon EF 24-105 F4/L IS USM | Canon EF 70-200 F4/L IS USM | Sigma 70mm macrolens | Lowepro Computrekker
Bedankt, she en hendrika! De scherptediepte is ongeveer gelijk omdat ze met een bijna zelfde diafragma geschoten zijn (deze hier op f/3.2 en de andere foto op f/3.5).
Dat kan wel hoor, maar hij kijkt aangenamer voor mij. En maak u geen zorgen want dit is echt persoonlijke smaak
Maakt ook niet uit, maar ik vroeg me gewoon af waar het in zit. In diafragmagebruik kan het nauwelijks verschillen
De foto hier heb ik heel iets aangepast trouwens. In het origineel zie je een paar storende elementen in de voorgrond. Daarom heb ik in Photoshop de originele laag gekopieerd. De gekopieerde laag geblurd en er een laagmasker overheen gelegd. Vervolgens het masker helemaal zwart gemaakt, zodat het origineel terugkwam. En daarna met een witte kwast over de elementen in de voorgrond geschilderd, zodat die geblurd werden
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment