Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Bouk, Paddenstoelen van boven op fotograferen is idd een iets andere benadering. En bij het merendeel werkt dit dan ook niet, heb een behoorlijk aantal foto's naar de prullenbak laten verdwijnen. De grootste moeilijkheid is de achtergrond niet te dominant aanwezig te laten zijn. Dus werken met een zo klein mogelijk diafragma, wat dan weer het risico meebrengt dat de foto niet helemaal scherp is. Of meerdere foto's stacken, maar dit heb ik nog nooit geprobeerd (heb er wel al leuke dingen over gelezen en gezien) deze winter eens kijken of ik dit ook kan leren.
Allemaal bedankt voor de positieve reacties.
De snelste manier om geld te verdienen met fotografie is je camera verkopen! www.tvalk.nl
Maar goed dat niet iedereen verstand heeft van eetbare paddenstoelen, anders konden we er niet veel op een foto krijgen.
Je foto's zijn goed gelukt. De derde spreekt me het meeste aan. Ik ken de paddenstoel maar heb ze nog nooit zo op foto gezien. Ook goed van kleur.
Voor mij staan ze in de juiste volgorde. Maar ik vind het alle 3 knappe, aparte beelden. En die 2de is een hele speciale, goed dat we wisten dat het een paddenstoel was anders had ik er een bloem van gemaakt.
Marleen
Comment