Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

cosmos

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: cosmos

ik heb eerst de foto omgezet in zwart wit en daarna de bloem met de borstel selectief weer haar kleur gegeven , met de beste wil van de wereld , zie ik geen groene plek
    die donkere vlek waar je het over hebt in het onderste blad van de bloem is een doorschijning van de achtergrond die blaadjes zijn lichtjes doorschijnend

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door steve_D40 Bekijk bericht
      het eerste wat me opviel was de zichtbare "onder het onderste blad. Iets betere nabewerking en dit is een foto met potentieel.
      bewerkingsplek" denk niet dat je een plek kan krijgen van een gewone omzetting naar zwart/wit, allez ik heb dat nog nooit gehad , die achtergrond is wel objectiefonscherpte, niet bewerkt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koentje1950 Bekijk bericht
        ..., met de beste wil van de wereld , zie ik geen groene plek
        ...
        Mischien ligt het dan aan mij maar ik zie daar toch duidelijk plekken in Of ben ik daar echt de enige ? :d

Greetz, Nico

Comment

daar kan je wel een wazige plek zien maar ja het is ook een foto die gemaakt is met onscherpe achtergrond door groot diaframa dan is de achtergrond toch onherkenbaar misschien zou het beter zijn dat ik eens de originele foto erbij zet

Last edited by koen1950; 31 oktober 2008, 15:56.

Comment

Working...
          X