Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Ik keek er naar en dacht, scherpte goed, kleuren mooi. Toch miste ik iets om de plaatjes super te vinden, ik hou namelijk nogal van diagonalen en die vind je hier niet. Maar dat is uiteraard persoonlijke smaak. Ook bij de eerste, bij de tweede meer zichtbaar, dat grijze aura rond de sprieten. Wat "slordig" geshopt?
Mvg.
Robert
Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Oorspronkelijk geplaatst door HasseltenaarBekijk bericht
Ik keek er naar en dacht, scherpte goed, kleuren mooi. Toch miste ik iets om de plaatjes super te vinden, ik hou namelijk nogal van diagonalen en die vind je hier niet. Maar dat is uiteraard persoonlijke smaak. Ook bij de eerste, bij de tweede meer zichtbaar, dat grijze aura rond de sprieten. Wat "slordig" geshopt?
Mvg.
Robert
Hier is niks aan geshopt.
Het beestje zit niet stil en met 1/60" zie je de beweging van het beestje.
Maar tips hoe het beter kon zijn altijd welkom.
Hier is niks aan geshopt.
Het beestje zit niet stil en met 1/60" zie je de beweging van het beestje.
Maar tips hoe het beter kon zijn altijd welkom.
Hendrika, een grote sory dat ik jou er van verdacht zou hebben "slordig" te shoppen. Ik wist niet vanwaar dat grijze aura kwam en dacht niet aan bewegingsoncherpte.
Mvg.
Rbert
Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Comment