Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Fantasie
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Fantasie
Hier zit totaal geen detail of scherpte in, enkel bewegingsonscherpte en de achtergrond is nogal drukJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
-
Oorspronkelijk geplaatst door cromagnonman Bekijk berichtHier zit totaal geen detail of scherpte in, enkel bewegingsonscherpte en de achtergrond is nogal druk
Moet ook niet he
Als men creatief wil zijn, zijn er geen regels. En de topicstarter wil hiet duidelijk iets anders proberen dan de voorgeschreven macro-plaat, en ik vind dat zeer goed gelukt!!
Hier zijn regels helemaal niet van belang, ooit las ik iets wat dit goed uitdrukt 'Regels beperken enkel de creativiteit'--- Panasonic FZ 50---
---Canon Eos 450D---
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk berichtHad de bewegingsonscherpte er niet geweest was dit een prachtplaatje.
Nu met de dubbele randen rond het lijfje vin ik het wat minder
Ik volg hier volledig.
WalterD850
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door cromagnonman Bekijk berichtHier zit totaal geen detail of scherpte in, enkel bewegingsonscherpte en de achtergrond is nogal drukOorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk berichtHad de bewegingsonscherpte er niet geweest was dit een prachtplaatje.
Nu met de dubbele randen rond het lijfje vin ik het wat minder'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment
-
beetje krapjes aan het onderkader, maar het smaakt wel hoor.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk berichtHad de bewegingsonscherpte er niet geweest was dit een prachtplaatje.
Nu met de dubbele randen rond het lijfje vin ik het wat minder
De compo en de kleuren daarentegen zijn superGreetz,
Dirk
Comment
Comment