Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
Ik vind ook de eerste de mooiste. Bij de 2de valt mijn oog steeds weer op die groene lichtvlek midden boven. De achtergrond heeft trouwens veel last van lens flare en wordt daardoor eigenaardig. Allez, da's mijn mening eh
Marleen
Oorspronkelijk geplaatst door cromagnonmanBekijk bericht
eerste is prachtigdit zijn de paddenstoelen die wij vroeger ook altijd tekenden maar nu moeilijk te vinden zijn
ik ga ook voor de eerste en aan cromagnonman kijk eens in de buurt van berken ,dennen en jonge sparren daar vind je ze meestal .ze houden van arme tot zure grond
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Bedankt voor jullie reakties, Voor de achtergrond had ik een donkere achtergrond geplaatst omdat anders de omheining en de onderkant van het huis van mijn buur erop stond en dat gaf geen mooi effect, daarom dat plankje geplaatst en misschien omdat de zon van opzij erop scheen dat het die aparte kleur geeft.
Mvg. Lucie
Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je begaan hebt.
Comment