Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Deze insecten heb ik ontdekt op een grote zandvlakte in Hamont-Achel (daar woon ik)
er zaten tientallen van die beestjes
Om er een foto van te maken was niet zo simpel ze waren nogal schuw
Ze deden niets anders dan rondspringen want vliegen konden ze volgens mij niet
met veel geduld is het mij gelukt om ze te kunnen vastleggen
Groetjes
Theike
twee heel mooie opnamen, ik merk al dat ik soms te veel met mijn hoofd in de wolken loop, in plaats van af en toe eens meer op de grond te kijken.
grt,bouk.
Heel mooi en scherp vastgelegd...
v.w.b. de compo had ik hier plat op mn buik gelegen zodat je een lager standpunt had gehad, dat maakt m.i. de foto nog sterker..
twee heel mooie opnamen, ik merk al dat ik soms te veel met mijn hoofd in de wolken loop, in plaats van af en toe eens meer op de grond te kijken.
grt,bouk.
Maar jij maakt dan ook prachtige foto's van wolken eh Bouk!
Deze beestjes zijn erg mooi en apart, mooi scherp vastgelegd ook. En zo plat op de grond, moeilijk, krijg je een zere nek enzo van.
Comment