Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wat bedoel je met "die streepjes die in het midden van het beeld beginnen" ?
Zelf zie ik maar één donkere streep onder het rechtse blad.
Foto is genomen aan de buitenkant van een dichte pieris-struik net op het moment van een
flinke windstoot. Dan zou het de beweging van een achterliggend blad tegen de donkere
achtergrond kunnen zijn.
Ik vraag me wel af wat die streepjes zijn die in het midden van het beeld beginnen?
Da's de EAN-code
Ik zie ze ook niet Tim... Enkel de streep waar JopQ het over heeft.
Oh ja, de foto; je kunt hem bezwaarlijk scherp noemen en toch, net zoals Tim zegt, hij heeft iets. Ik vind hem in ieder geval mooi & rustig om naar te kijken.
Wat bedoel je met "die streepjes die in het midden van het beeld beginnen" ?
Zelf zie ik maar één donkere streep onder het rechtse blad.
Foto is genomen aan de buitenkant van een dichte pieris-struik net op het moment van een
flinke windstoot. Dan zou het de beweging van een achterliggend blad tegen de donkere
achtergrond kunnen zijn.
Blijkbaar moet het aan mijn ogen hebben gelegen, want ik zie ze niet meer
Vandaag maar eens vroeg gaan slapen
vind deze wel mooi zo
heeft zo iets als een dromerig gevoel (zoals die ene fotograaf uit de jaren zeventig kan nu even niet op z'n naam komen die waren ook altijd zo wazig was het eerste waaraan ik dacht toen ik deze zag)
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment