Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Krabspinnetje (kleine dof) + update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Krabspinnetje (kleine dof) + update

    Krabspin






    Ik vind hem zelf wel goed, op één punt na... En nu kijk ik natuurlijk alleen maar naar dat éne punt... Graag jullie eerlijke meningen, als er iets stoort in de foto wil ik dat graag horen.


    Edit: Hierbij een extra foto, maar nu een frontaal shot:






    En nog is dezelfde, maar dan gedraaid, ik ben er zelf nog niet uit:







    Groetjes, Kim
    Last edited by Kya; 17 september 2008, 19:24.
    www.kya.jalbum.net

  • #2
    Re: Krabspinnetje (kleine dof)

    Hier had je alle ruimte om de spin volledig scherp te krijgen wat je helaas niet gedaan hebt.Wil je met beperkte dof werken dan neem je wel een ander standpunt,frontaal bvb.
    Hier heb je m.i. een mooie kans laten liggen,tenzij....je een reeks gemaakt hebt en de andere nog volgen.
    De kleuren zijn mooi,compo vind ik ook goed maar de spin.....
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: Krabspinnetje (kleine dof)

      Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
      Hier had je alle ruimte om de spin volledig scherp te krijgen wat je helaas niet gedaan hebt.Wil je met beperkte dof werken dan neem je wel een ander standpunt,frontaal bvb.
      Hier heb je m.i. een mooie kans laten liggen,tenzij....je een reeks gemaakt hebt en de andere nog volgen.
      De kleuren zijn mooi,compo vind ik ook goed maar de spin.....
      Hier ben ik mee akkoord.
      Dit had een topplaat kunnen zijn.
      Het licht, de zachte kleuren, de mooie egale BG, de halm waar 't spinnetje op zit...alles is heel mooi, behalve de DOF.
      Mvg Tim

      Comment


      • #4
        Re: Krabspinnetje (kleine dof)

        vind het heel mooi.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Krabspinnetje (kleine dof)

          Bedankt voor de eerlijke reacties.

          Ik vind de Dof zelf ook wat te klein, het stoort me dat al de pootjes niet allemaal scherp zijn. De rest van de spin moest van mij zéker niet scherp, enkel de pootjes! Ik hou echt van een kleine DOF, omdat dat een foto zo dromerig maakt... het geeft je ruimte om je fantasie te gebruiken (een beetje net zoals waarom het boek lezen leuker is dan de film zien omdat je zelf dingen mag invullen). Ik heb inderdaad nog andere foto's gemaakt met een frontaal standpunt (ik zal er vanavond eentje proberen te posten), maar dan krijg je uiteraard wel een heel ander soort foto... Is het niet een beetje saai als het altijd het kopje is dat scherp is ? Ik wou in ieder geval juist niet het kopje als scherpe punt, maar een keer iets anders... ik blijf proberen

          Groetjes, Kim
          www.kya.jalbum.net

          Comment

          Working...
          X