Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Welkom in de wondere wereld van de tijgerspinnen . Ik ben er al uren mee zoet geweest. Heel knappe beestjes en heel efficiënt als het op prooien aankomt.
Ik heb ze al van alle hoeken proberen te fotograferen en uiteraard mislukken er ook veel maar toch krijg je dan alle mogelijke details in beeld. Zeer leerrijk (afin toch volgens mij).
On topic : spin heel waarheidsgetrouw weergegeven, perfecte kleursetting.
Zou de prooi een rododendroncicade kunnen zijn? Heb deze week ook een spin vastgelegd die net een rododendroncicade had gesnapt. En rap dat ze zijn heb het zien gebeuren , onmiddelijk mijn toestel gericht en hij was al ingepakt, ze lusten ze blijkbaar
Comment