Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Waaw! 1 is knap, 2 en 3 zijn fenomenaal!
Kom jij nu pas in Showcase?!
Zeer knappe foto's, zowel DOF, compo, scherpte als kleur.
Het is me wel een raadsel hoe jij op F4 zoveel scherpte krijgt?!
Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.
Jammer dat je niet eerder in SC kwam ! Je legt de lat voor jezelf wel echt heel erg hoog !
Brrr angstaanjagend mooi zijn ze: knappe dof, knappe compo, knappe bg.
Enfin, zonder veel meer woorden :
Ik volg je wel enigszins wat nummer 2 betreft, al valt een rangorde hier geven me erg moeilijk.
Marleen
Gewoon met een Raynox 150 macro clip on lensje, zoom 4X.
Als je dan een vaste hand hebt, en een lange reeks trekt dan zitten er wel een paar mooie foto's tussen.
Ik heb veel geoefend met bijtjes met veel wind.
Deze zitten nooit stil.
Een slak is dan wel iets anders
Heeeeeeeeel knap gedaan
Waarom mag dat worden gezegd, wel:
Goede Scherpte, DOF, compo & mooie egale achtergrond (geen stoor elementen).
Sluit me voor de rest aan bij de andere commentaren, met een (lichte) voorkeur voor nr2.
Het lijkt of je het slakje met opzet op dat blad hebt neergezet, en ook al is het misschien niet zo, het stoort mij wel een beetje.
Verder heel mooie foto's!
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment