Zelfde paddo als die van Luc maar een beetje anders vastgelegd.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Paars - wit.
Collapse
X
-
-
Re: Paars - wit.
Héérlijke paddo-fotokes! Helemaal volgens de regels van de kunst: scherp, mooie compo en BG. Toch ga ik voor de eerste en tweede de 'donkerder versies' Nog meer van dat !'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jackske Bekijk berichtHéérlijke paddo-fotokes! Helemaal volgens de regels van de kunst: scherp, mooie compo en BG. Toch ga ik voor de eerste en tweede de 'donkerder versies' Nog meer van dat !Greetz,
Dirk
Comment
-
1e mist linksboven toch wat scherpte... maar verder een prima plaat ook qua compo..
2e prima scherpte en compo... een mooie.. is ook mijn favoriet... maar als de 1e foto deze scherpte had gehad was de 1e mijn favoriet geweest...
3e wat aan de lichte kant...
2e..
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk berichtnen anderlechtchampignon
2de de mooiste, dan de 1ste maar de derde vind ik ook véél te licht
Dacht eerst dat er iets mis was met mijn geheugen; scheel zien kon niet, want dan stond er eentje te veel nu !
Voor mij mag je 1 & 2 bakken; 3 is de "light"-versie.
MarleenIt's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Aquarel Bekijk berichtEchte pareltjes.
Persoolijk zie ik graag de donkere achtergrond bij de eerste. Doet mij meer naar de herfst verlangen.
On topic: Drie maal mooiGroetjes Hendrika
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jackske Bekijk berichtHéérlijke paddo-fotokes! Helemaal volgens de regels van de kunst: scherp, mooie compo en BG. Toch ga ik voor de eerste en tweede de 'donkerder versies' Nog meer van dat !
Bedankt voor de aandacht.'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment
Comment