Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zoooo zwaar

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zoooo zwaar

Mijn eerste post op BD.
    Alle reacties zijn welkom.

Re: Zoooo zwaar

Hoi,

Om er geen doekjes om te winden, deze foto had je beter in fotobeoordeling gezet want is in mijn ogen zeker niet showcase waardig.
    Maar aangezien je niet de enige bent die dit soms doet (aangezien het je eerste post is weet je mss van niet meer?) zijn je zonden je volledig vergeven

En met dat we hier nu toch zijn kunnen we zowel de foto beoordelen waar hij staat:

Van compo valt er weinig negatief te vertellen, lijkt mij zelfs heel goed. Is dan ook enige positieve.
    Je scherpte (die scherp is dat wel) zit enkel op het kopje en een paar bloemetjes, maw volledig verkeerd. Bij dit soort foto's moet je op zen minst de bij (met uitzondering van 1 vleugel mss) en een deel bloem loepzuiver hebben. De titel 'zoooo zwaar' valt waarschijnlijk op de lading die de bij meezeult aan zen poot -> die moet dan toch op zen minst scherp zijn.

Dus mijn besluit een raad, F de hoogte in (of toch zo hoog als het nog mogelijk is) scherp stellen op de bij en gewoon veel oefenen.

Indien de negatieve kritiek mss kort overkomt, ik bedoel het niet slecht é. Ik geef men mening en zeg wat ik denk -> is het eerlijkst voor iedereen.

Grtz
    'Keep on Clicking'
    Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

Comment

Er mocht inderdaad meer scherptediepte in de foto zitten. Een kleiner diafragma (dus hoger nummer) was hier inderdaad beter geweest.

Kleuren en compo zijn wel OK hoor
      Greetz,
      Dirk

Comment

Volledig eens met voorgangers,zéééker verder doen!!!
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
          Volledig eens met voorgangers,zéééker verder doen!!!

Ook mijn gedacht ...
          'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
          Grtjs, Jacky

Comment

Bedankt voor de reacties. Jullie adviezen zijn zeker terecht en ik zal ze volgen,
            want macro is FUN.

Comment

Working...
            X