Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Druppels vervolg IV

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Druppels vervolg IV

    Nog een paar van deze ( prachtige ) zomer











    Ik weet niet wat het is maar ik heb blijkbaar iets met druppels

    grtz Tigo
    To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
    Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

  • #2
    Re: Druppels vervolg IV

    De 2e vind ik het sterkste qua compositie en emotie (kijk eens naar die reflectie in dat druppeltje rechts ), maar niet 100% scherp. Ik veronderstel dat je die wel met je Macro-lens hebt genomen? Een statiefje had misschien de redder in nood geweest?
    De 3e is volgens mij een crop van de 2e en aangezien die al niet helemaal scherp was...

    Comment


    • #3
      Re: Druppels vervolg IV

      Oorspronkelijk geplaatst door Tigo Bekijk bericht
      Nog een paar van deze ( prachtige ) zomer

      Ik weet niet wat het is maar ik heb blijkbaar iets met druppels

      grtz Tigo
      Mooie compo 's ! Je moet er maar opkomen.

      A propos : bij ons is een druppel ook een borrel (jenever of dergelijke)...

      Mvg.
      The bird is known by his note, a man by his word.

      Comment


      • #4
        Re: Druppels vervolg IV

        Oorspronkelijk geplaatst door apoZ Bekijk bericht
        De 2e vind ik het sterkste qua compositie en emotie (kijk eens naar die reflectie in dat druppeltje rechts ), maar niet 100% scherp. Ik veronderstel dat je die wel met je Macro-lens hebt genomen? Een statiefje had misschien de redder in nood geweest?
        De 3e is volgens mij een crop van de 2e en aangezien die al niet helemaal scherp was...

        is idd met macro genomen en met statief. de omstandigheden waren niet echt optimaal. Er was redelijk wat wind en het was zeer moeilijk scherp te stellen. Een langere sluitertijd om meer DOF te krijgen was dus ook geen optie omwille van de wind.

        de 3e is idd een crop van de 2e om de reflectie in de onderste druppel weer te geven
        To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
        Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

        Comment


        • #5
          Re: Druppels vervolg IV

          Goe gezien !
          Marleen
          It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
          http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

          Comment


          • #6
            Re: Druppels vervolg IV

            Druppels zijn moeilijk,zeker bij sterk zonlicht.Probeer eens met bewolkt weer en zet je iso naar 400.Je resultaat zal er al veel beter uit zien.De wind....daar moet je mee leren leven en geduld hebben. .
            'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

            Comment


            • #7
              Re: Druppels vervolg IV

              Ik vind de belichting super. Knap werk.

              Comment


              • #8
                Re: Druppels vervolg IV

                mooi in beeld gebracht
                Mvg,
                Tim

                Comment


                • #9
                  Re: Druppels vervolg IV

                  mooie tweede
                  Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                  Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                  Comment

                  Working...
                  X