Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

just hangin around....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• just hangin around....

gemaakt met de tamron, best lastig om het toch enigsinds scherp te krijgen

het vliegje is weldegelijk scherp. maar het is geen crop dus dat zie je minder goed
    Mijn foto's

Re: just hangin around....

Geen reacties, vreemd...
    Nochtans twee sterke tussen een meerderheid van inspiratieloze foto's van insectjes en paddestoelen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jorn001 Bekijk bericht
      gemaakt met de tamron, best lastig om het toch enigsinds scherp te krijgen

het vliegje is weldegelijk scherp. maar het is geen crop dus dat zie je minder goed[/center]
      Eerste foto vind ik wel mooi bekeken.
      Tweede foto,goeie poging.Zeker verder proberen.

Oorspronkelijk geplaatst door Kult Bekijk bericht
      Geen reacties, vreemd...
      Nochtans twee sterke tussen een meerderheid van inspiratieloze foto's van insectjes en paddestoelen.
      't Is de moment,'k ben in form.
      Bij macrofotografie moet je geduld hebben.Juist gepost en je hoopt al op 20 reacties.
      Wat die tweede sterke betreft....zo heb ik er al veel in de vuilbak laten verdwijnen.
      Toon ons mss eens enkele voorbeelden van jezelf zodat we er kunnen uit leren !!!
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
        Eerste foto vind ik wel mooi bekeken.
        Tweede foto,goeie poging.Zeker verder proberen.

't Is de moment,'k ben in form.
        Bij macrofotografie moet je geduld hebben.Juist gepost en je hoopt al op 20 reacties.
        Wat die tweede sterke betreft....zo heb ik er al veel in de vuilbak laten verdwijnen.
        Toon ons mss eens enkele voorbeelden van jezelf zodat we er kunnen uit leren !!!
        'k Ben ook wachtende....
        'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
        Grtjs, Jacky

Comment

De tweede vind ik mooi Jorn.
          Het licht valt mooi op de fijne draadjes

@Kult: dit topic is gepost om 22:25u. Dus een beetje geduld mag wel.
          Mvg Tim

Comment

1) de vlieg mocht iets meer van de rand weg naar mijn bescheiden mening

2) iets meer scherpte mocht wel, 1 draadje is niet veel hé
            Mijn foto's
            Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
              Ben ook wel benieuwd nu Kult...

Eerste zegt me echt niks, compo vind ik niet zo geslaagd. Idee is wel leuk!
              Tweede, ik zou hem ni weggooien ze , vind hem toch wel gelukt

Comment

De eerste is anders maar mooi.
                2e vind ik minder geslaagd.
                Ik zou ze een tikje oplichten.

Niemand verbiedt je om hier je eigen fantastische macro's te plaatsen zodat we inspiratie kunnen opdoen hé.
                Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Geen nood, het is slechts mijn mening

Mag je een mening hebben over muziek zonder zelf als muzikant actief te zijn?
                  Tuurlijk wel, en ondanks/dankzij ik niet bezig met macrofotografie, mag ik na de zoveelste -technisch volmaakte, versta me niet verkeerd- foto van paddestoeltjes er wat op uitgekeken zijn.
                  In die topics zal ik niet reageren, maar zie er geen graten in m'n bedenkingen te uiten als positieve reactie op foto's die ik wel mooi vind.

@Kult: dit topic is gepost om 22:25u. Dus een beetje geduld mag wel.
                  Inderdaad, ik geef je geef je geen ongelijk. Excuus.
                  Last edited by Kult; 29 augustus 2008, 15:51.

Comment

ik begrijp best wat je bedoeld met " best lastig ... "
                    heb ik ook ervaren toen ik voo rhet eerst mijn macro ging uittesten. Bij het minste windje begon ik bijna zeeziek te worden bij het scherpstellen

grtz Tigo
                    To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
                    Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

Comment

Geen nood, het is slechts mijn mening

Mag je een mening hebben over muziek zonder zelf als muzikant actief te zijn?
                      Tuurlijk wel, en ondanks/dankzij ik niet bezig met macrofotografie, mag ik na de zoveelste -technisch volmaakte, versta me niet verkeerd- foto van paddestoeltjes er wat op uitgekeken zijn.
                      In die topics zal ik niet reageren, maar zie er geen graten in m'n bedenkingen te uiten als positieve reactie op foto's die ik wel mooi vind.
                      Het klonk gewoon een klein beetje denigrerend.
                      Maar ik geef je 100% gelijk.

En m'n uitnodiging om "het genre" eens uit te proberen blijft geldig - je hebt duidelijk artistiek talent
                      Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Working...
                      X