Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Geen reacties, vreemd...
Nochtans twee sterke tussen een meerderheid van inspiratieloze foto's van insectjes en paddestoelen.
't Is de moment,'k ben in form.
Bij macrofotografie moet je geduld hebben.Juist gepost en je hoopt al op 20 reacties.
Wat die tweede sterke betreft....zo heb ik er al veel in de vuilbak laten verdwijnen.
Toon ons mss eens enkele voorbeelden van jezelf zodat we er kunnen uit leren !!!
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Oorspronkelijk geplaatst door MacroshopperBekijk bericht
Eerste foto vind ik wel mooi bekeken.
Tweede foto,goeie poging.Zeker verder proberen.
't Is de moment,'k ben in form.
Bij macrofotografie moet je geduld hebben.Juist gepost en je hoopt al op 20 reacties.
Wat die tweede sterke betreft....zo heb ik er al veel in de vuilbak laten verdwijnen.
Toon ons mss eens enkele voorbeelden van jezelf zodat we er kunnen uit leren !!!
'k Ben ook wachtende....
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Mag je een mening hebben over muziek zonder zelf als muzikant actief te zijn?
Tuurlijk wel, en ondanks/dankzij ik niet bezig met macrofotografie, mag ik na de zoveelste -technisch volmaakte, versta me niet verkeerd- foto van paddestoeltjes er wat op uitgekeken zijn.
In die topics zal ik niet reageren, maar zie er geen graten in m'n bedenkingen te uiten als positieve reactie op foto's die ik wel mooi vind.
@Kult: dit topic is gepost om 22:25u. Dus een beetje geduld mag wel.
Inderdaad, ik geef je geef je geen ongelijk. Excuus.
ik begrijp best wat je bedoeld met " best lastig ... "
heb ik ook ervaren toen ik voo rhet eerst mijn macro ging uittesten. Bij het minste windje begon ik bijna zeeziek te worden bij het scherpstellen
grtz Tigo
To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8
Mag je een mening hebben over muziek zonder zelf als muzikant actief te zijn?
Tuurlijk wel, en ondanks/dankzij ik niet bezig met macrofotografie, mag ik na de zoveelste -technisch volmaakte, versta me niet verkeerd- foto van paddestoeltjes er wat op uitgekeken zijn.
In die topics zal ik niet reageren, maar zie er geen graten in m'n bedenkingen te uiten als positieve reactie op foto's die ik wel mooi vind.
Het klonk gewoon een klein beetje denigrerend.
Maar ik geef je 100% gelijk.
En m'n uitnodiging om "het genre" eens uit te proberen blijft geldig - je hebt duidelijk artistiek talent
Comment