Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tussen het groen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tussen het groen

Re: Tussen het groen

Toch veel oefenen,je bent op de goeie weg.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Als ik nu eens een betere camera had... zou ook al een grote stap voorwaarts zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jolleke Bekijk bericht
        Als ik nu eens een betere camera had... zou ook al een grote stap voorwaarts zijn.
        Het ligt meestal niet aan de camera, waarom blijft iedereen dit toch denken...
        Heb hier al prachtige foto's gezien van simpele compactcamera's!!! Spijtig kan ik ni zo direct een vb geven maar der zijn er hier al zoveel gepasseerd...

Vind dit wel een verdienstelijke poging anders , inderdaad goed op weg! Vrees wel dat je nog veeeeeeel meer zal moeten oefenen met een reflexcamera ... is heus niet gewoon knopje drukken...

Comment

Dat weet ik wel hoor Ik weet wel hoe een reflexcamera werkt, ik héb er alleen geen. En ik weet ook dat het voornamelijk de fotograaf zelf is die grotendeels de foto mooi maakt inplaats van de camera, maar ik weet gewoon dat deze foto mooier zou zijn geweest met een reflex.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jolleke Bekijk bericht
            Dat weet ik wel hoor Ik weet wel hoe een reflexcamera werkt, ik héb er alleen geen. En ik weet ook dat het voornamelijk de fotograaf zelf is die grotendeels de foto mooi maakt inplaats van de camera, maar ik weet gewoon dat deze foto mooier zou zijn geweest met een reflex.
            Ik vind het onderwerp mooi gezien, maar de uitwerking kon imho inderdaad beter. Of dit met een DSLR beter zou zijn ? Wellicht, onder dezelfde omstandigheden niet. Vergeet niet dat de sensors van de DSLR 's meestal groter zijn dan deze van de compacts en daardoor de DOF heel wat kleiner is bij gebruik van dezelfde instellingen van diafragma.

Op deze foto hapert er iets aan zowel de belichting als aan de compositie (rechts te weinig beeld). Enkel veel oefenen en de raad opvolgen van eenieder die het goed met je voorheeft zal je veel verder brengen !

Voortdoen dus !

Mvg.
            The bird is known by his note, a man by his word.

Comment

Working...
            X