Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
't Is een mooi beeld maar ik vermoed een beetje gemanipuleerd. Rupsen van Koninginnepage zitten op schermbloemigen (venkel, wortel, ...), niet op grassen .
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzeleBekijk bericht
't Is een mooi beeld maar ik vermoed een beetje gemanipuleerd. Rupsen van Koninginnepage zitten op schermbloemigen (venkel, wortel, ...), niet op grassen .
Helemaal me eens.
Sterker nog, ze hebben last van de grassoorten.
Dus zijn ze er niet op te vinden of ze moeten er op gezet zijn op de een of andere wijze.
Wel mooie plaat, dat wel.
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Helemaal af! Zelfs zo af dat ik me met de mening van mijn 2 voorgangers aansluit en je bijgevolg een vraagje ga stellen... Dit is in scene gezet in een studio-omgeving, niet?
Fuji S5 Pro ~ Nikon AF-S 12-24mm F 4.0 ~ AF-S 16-85mm F 3.5-5.6 VR ~ AF-D 80-200mm F 2.8 ~ Lightroom & RAW-only vanaf dag één
Natuurlijk is dit in scene gezet.
Deze rupsen zitten inderdaad normaal nooit op grassen maar een kennis belde me dat hij bij zijn worteloogst 4 van deze rupsen had gevonden.
Omdat er bij hem geen wortelen of andere gastplanten meer staan, heb ik de rupsen thuis op de wortelen geplaatst.
Ik laat er wel een beetje van staan totdat ze zich verpopt hebben.
Natuurlijk wel eerst enkele foto's gemaakt
Met een beetje geluk zie ik volgend jaar een koninginnepage....
Mvg, Terrano
PS wel niet in een "studio" genomen, licht is natuurlijk licht door een transparant reflectiescherm ( geen flits) en een zwarte doek als achtergrond.
Last edited by terrano; 27 augustus 2008, 07:56.
Reden: PS toegevoegd
Helemaal me eens.
Sterker nog, ze hebben last van de grassoorten.
Dus zijn ze er niet op te vinden of ze moeten er op gezet zijn op de een of andere wijze.
Wel mooie plaat, dat wel.
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzeleBekijk bericht
Comment