Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Een drietal foto's van de voorbije weken die ik even wil tonen alvorens ze in mijn archief verdwijnen. Foto 1 is zonder twijfel mijn eigen favoriet. Het was een leuk dofspelletje.
De meester van de beperkte DOF doet het weer! Nr 1 voor mij
Telkens opnieuw adembenemend mooie platen ! Op je website staan stuk voor stuk juweeltjes met een grote J. Wat mij betreft : een meester, "tout court" (om het 'ns op z'n schoon Vlaams te zeggen).
Als er hier ooit eens een "total achievement award" wordt uitgereikt...
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Kreun...
Nummer 1
Stilte is mijn deel...
Greetz, KAriboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment