Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Erg knappe griezeltjes en een mooie (prins)kikker.
Wat mij echter wat tegenvalt zijn de ovale reflecties van de ringflitser in de spinnenoogjes.
Maar moest ik zulk een lens en flitser hebben zou ik hetzelfde voorhebben.
Erg knappe griezeltjes en een mooie (prins)kikker.
Wat mij echter wat tegenvalt zijn de ovale reflecties van de ringflitser in de spinnenoogjes.
Maar moest ik zulk een lens en flitser hebben zou ik hetzelfde voorhebben.
Groetjes
Robert
haha dat vind ik juist geweldig mooi
het onderste deel mist alleen (het is een volle circel) omdat het geblokkeerd werd door een stukkie hout
die ringen, zijn juist de reden waar ik de flitser om heb gekocht
GEWELDIGE reflectie
ik moet de TS gelijk geven, die reflecties passen hier geweldig bij het model!
enorm sterkte foto's! met een voorkeur voor nr2
(ringflitser en mp-e staan ook op mijn lange-termijn-verlanglijst)
Canon EOS 400D | Sigma 150mm EX DG HSM | Canon EF 100-400mm L IS USM | Sigma 2.0x TC http://gallery.atsharp.com
Absolute voorkeur voor de derde!
Mooie compo en DOF
Ik volg
Die witte ringen (van de ringflitser?) vind ik echt niet mooi
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment