Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zwarte panter achter tralies

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zwarte panter achter tralies

Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.

Re: Zwarte panter achter tralies

prachtige kop hoor en de info "achter tralies", voorkomt een hoop(onnodig) commentaar.
    grt,bouk.
    Last edited by bouk; 25 augustus 2008, 08:54. Reden: (onnodig) toegevoegd.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

De tralies zijn nog te opvallend aanwezig. Ik denk niet dat dit de bedoeling was.
      Mogelijk was met een stapje naar links het traliewerk meer als omkadering van het beeld, minder opvallend geweest.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
        De tralies zijn nog te opvallend aanwezig. Ik denk niet dat dit de bedoeling was.
        Mogelijk was met een stapje naar links het traliewerk meer als omkadering van het beeld, minder opvallend geweest.
        Lut, ik had inderdaad liever geen tralie op de foto willen hebben.Ik heb dan ook van alle zijden geprobeerd, maar het probleem was dat de mazen van het traliewerk zeer klein waren.Dit is dan ook de beste met het traliewerk erop die ik heb kunnen maken.
        Desondanks vond ik het toch de moeit om deze te plaatsen.

Met vriendelijke groeten,
        Chrit.

Comment

Deze foto zou beter bij dieren staan dan bij macro denk ik.

Het is wel een leuke foto, maar niet echt showcase.
          nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500

Comment

Bedankt voor de reacties

Groetjes chrit

Comment

Mooie plaat, knap geprobeerd
              Mvg,
              Tim

Comment

Olmense zoo? 'k Heb me daar ook eens in alle bochten gewrongen om die kop zonder storende tralies te platen met hetzelfde resultaat als deze, frustrerend is 't. Zou 'n hele mooie geweest zijn zonder die tralies..
                'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                Grtjs, Jacky

Comment

Ben het eens met Jackske, ik vermoed als je dichterbij gaat dat de tralies er dan niet op staan, maar dan zal er misschien ook niet veel van je lens overschieten
                  Keyki

When people ask what equipment I use, I tell them my eyes (Ansel Adams)

Comment

Working...
                  X