Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Oorspronkelijk geplaatst door cromagnonmanBekijk bericht
Ik vindt ze beide top
zo denk ik er ook over
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
'k Zit nog steeds in een experimentele fase ( met dit toestel )en hoop tegen volgend seizoen nog betere plaatjes te kunnen schieten.
Bedankt voor de comments.
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Oorspronkelijk geplaatst door MacroshopperBekijk bericht
'k Zit nog steeds in een experimentele fase ( met dit toestel )en hoop tegen volgend seizoen nog betere plaatjes te kunnen schieten.
Bedankt voor de comments.
Ach zo...experimentele fase......dan staat er ons volgend seizoen weer véél fraais te wachten, deze zijn al top !
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment