Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De slome paaldanseres.Foto op 4000 iso bijgeplaatst

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De slome paaldanseres.

Knap hoor! Lenig diertje he dat wil ik er nog wel eens zien achterna doen :-p

vrgr
    Gert
    http://gertvandenbroeck.blogspot.be/

Comment

Knap heel knap
      mvg,
      Ludo V.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
        Eens iets anders dan vliegen.
        Maar zeker niet makkelijker. Ondanks het stof, wat kan worden weg gecloond, knap hoor.

Mvg.
        Robert
        Mvg.
        Robert
        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Héél mooi in beeld gebracht,
          mooie compo en kleuren
          mvg,
          Liesbet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk bericht
            ze kan wel slome zijn maar ze doet het toch ellegant
            Had ik niet op gelet vicky.
            Bedankt voor jullie comment.
            'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Prachtig!

https://wim-meeus-fotografie.blogspot.com/

http://wim-meeus.blogspot.com/
              https://1x.com/wimmeeus/

Comment

Re: De slome paaldanseres.Foto op 4000 iso bijgeplaatst

Oorspronkelijk geplaatst door BoBo_Igor Bekijk bericht
                Dat zijn inderdaad veel kleine stofjes die heel duidelijk worden op F/22 in dit geval

Persoonlijk ben ik niet voor ISOs boven de 400 want dan krijgen de kleuren ook een minder aantrekkelijke kleur en natuurlijk ook wel wat ruis
                Een sensor kan al eens vuil worden maar dat belet me niet van verder te werken zolang het juiste poetsmateriaal niet binnen is.
                Wat is er fout met een foto boven de 400 iso? De meeste van m'n laatste foto's zitten tussen de 1000 en 2500 iso,zijn die dan zo slecht.Heb eens een snelle test gedaan op iso 4000 Het is zeker nog niet wat het moet zijn maar wees gerust,volgend seizoen zullen hier regelmatig foto's op iso 4000 verschijnen.

Uit de hand,iso 4000 zonder trukjes of foefkes.

Last edited by Macroshopper; 24 augustus 2008, 23:38. Reden: Foto bijgeplaatst
                'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Zéér mooi resultaat voor iso 4000
                  Zal dat ook eens bekijken voor mijn d300, Denk niet dat het nog bruikbaar zal zijn.
                  nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                    Wat is er fout met een foto boven de 400 iso? De meeste van m'n laatste foto's zitten tussen de 1000 en 2500 iso,zijn die dan zo slecht.Heb eens een snelle test gedaan op iso 4000 Het is zeker nog niet wat het moet zijn maar wees gerust,volgend seizoen zullen hier regelmatig foto's op iso 4000 verschijnen.

Uit de hand,iso 4000 zonder trukjes of foefkes.
                    sjonge jonge, wat een resultaat op dergelijk hoge iso. Om jaloers op te worden - pardon - te zijn ! In ieder geval; hier is niks fout mee!
                    Marleen
                    It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
                    http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

Comment

Hmja tis niet dat er joekels van korrels opzitten ofzo, maar ik vind het gewoon niet zo mooi, die kwaliteit.

Plaatjes zoals dit vind ik veel beter, sterker, scherper, krachtiger, levendiger,... uitzien, ongeacht het onderwerp.
                      Maar ik kan het niet zo heel goed verwoorden... het trekt me gewoon minder aan.

Detail gaat ook fel verloren en die iso 4000 foto trekt al sterk op de kwaliteit van de meeste fotos van Nikon Boy. Maar zelfs in die zijn topics vind de meederheid van de personen die reageren(!) de kwaliteit goed. Ik helemaal niet dus.

Dus er kan van mij gesteld worden dat ik nogal kieskeurig ben over de kwaliteit van fotos en dat de 2 fotos in dit topic waarschijnlijk in mijn prullenbak zouden beland zijn.

Niets beledigend bedoeld, gewoon eerder mijn smaak uitgelegd

Succes dan maar, maar ben dan wel heel benieuwd naar fotos van jou op ISO 400-, als ze compositorisch even sterk zijn

Groeten uit Guatemala

Comment

mooie beelden
                        ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
                        *BD1034BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Marl1 Bekijk bericht
                          sjonge jonge, wat een resultaat op dergelijk hoge iso. Om jaloers op te worden - pardon - te zijn ! In ieder geval; hier is niks fout mee!
                          Marleen

Ik volg
                          Mvg,
                          Tim

Comment

zeer mooie foto
                            kan u mij een lens aanbevelen om dergelijke foto's te nemen voor mijn toestel nikon D70s
                            als beginnend amateur liefst iets dat niet in de duizenden euro's loopt

bedankt
                            Rudy

Comment

Working...
                            X