Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De slome paaldanseres.Foto op 4000 iso bijgeplaatst
Dat zijn inderdaad veel kleine stofjes die heel duidelijk worden op F/22 in dit geval
Persoonlijk ben ik niet voor ISOs boven de 400 want dan krijgen de kleuren ook een minder aantrekkelijke kleur en natuurlijk ook wel wat ruis
Een sensor kan al eens vuil worden maar dat belet me niet van verder te werken zolang het juiste poetsmateriaal niet binnen is.
Wat is er fout met een foto boven de 400 iso? De meeste van m'n laatste foto's zitten tussen de 1000 en 2500 iso,zijn die dan zo slecht.Heb eens een snelle test gedaan op iso 4000 Het is zeker nog niet wat het moet zijn maar wees gerust,volgend seizoen zullen hier regelmatig foto's op iso 4000 verschijnen.
Uit de hand,iso 4000 zonder trukjes of foefkes.
Last edited by Macroshopper; 24 augustus 2008, 23:38.
Reden: Foto bijgeplaatst
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Re: De slome paaldanseres.Foto op 4000 iso bijgeplaatst
Oorspronkelijk geplaatst door MacroshopperBekijk bericht
Wat is er fout met een foto boven de 400 iso? De meeste van m'n laatste foto's zitten tussen de 1000 en 2500 iso,zijn die dan zo slecht.Heb eens een snelle test gedaan op iso 4000 Het is zeker nog niet wat het moet zijn maar wees gerust,volgend seizoen zullen hier regelmatig foto's op iso 4000 verschijnen.
Uit de hand,iso 4000 zonder trukjes of foefkes.
sjonge jonge, wat een resultaat op dergelijk hoge iso. Om jaloers op te worden - pardon - te zijn ! In ieder geval; hier is niks fout mee!
Marleen
Hmja tis niet dat er joekels van korrels opzitten ofzo, maar ik vind het gewoon niet zo mooi, die kwaliteit.
Plaatjes zoals dit vind ik veel beter, sterker, scherper, krachtiger, levendiger,... uitzien, ongeacht het onderwerp.
Maar ik kan het niet zo heel goed verwoorden... het trekt me gewoon minder aan.
Detail gaat ook fel verloren en die iso 4000 foto trekt al sterk op de kwaliteit van de meeste fotos van Nikon Boy. Maar zelfs in die zijn topics vind de meederheid van de personen die reageren(!) de kwaliteit goed. Ik helemaal niet dus.
Dus er kan van mij gesteld worden dat ik nogal kieskeurig ben over de kwaliteit van fotos en dat de 2 fotos in dit topic waarschijnlijk in mijn prullenbak zouden beland zijn.
zeer mooie foto
kan u mij een lens aanbevelen om dergelijke foto's te nemen voor mijn toestel nikon D70s
als beginnend amateur liefst iets dat niet in de duizenden euro's loopt
Comment