Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Kwam deze wantsen tegen op een rozebottel
het krioelde er van dus keuze genoeg in poses van deze béézekes
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Lilybie, de kwaliteit en originaliteit van je foto's maken indruk op mij.
Hou vooral niet op met posten, showcase kan dit gebruiken.
In deze reeks gaat mijn voorkeur uit naar de eerste foto. Een gedurfde compositie en zalig licht doen het hem.
Foto 3 zou ik persoonlijk snel deleten. Het lijfje is zo uitgebrand dat alle detail verdwenen is. Een tip: ik zie in de exif dat je lichtmeting op multi-segment ingesteld stond. In dergelijke condities kan spotmeting op het wantsenlijfje wonderen doen. Moet je echt eens proberen.
Foto 3 zou ik persoonlijk snel deleten. Het lijfje is zo uitgebrand dat alle detail verdwenen is. Een tip: ik zie in de exif dat je lichtmeting op multi-segment ingesteld stond. In dergelijke condities kan spotmeting op het wantsenlijfje wonderen doen. Moet je echt eens proberen.
ja pendragon dat had ik ook wel gezien maar vond het kopje hier mooi opstaan. weet nog niet alle mogelijkheden van mijn toestel (panasinic DMC-ZF8) zal ze toch maar eens gaan uitproberen. Was gisteren dan ook niet gemakkelijk met het weer, veel wind en zon en maak mijn foto's nog steeds uit de losse hand bij gebrek aan een statief
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment