Twee opnames van heidelibellen die momenteel in grote aantallen uitsluipen in en rond mijn tuinvijver.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Met licht en tegen licht
Collapse
X
-
Met licht en tegen licht
Twee opnames van heidelibellen die momenteel in grote aantallen uitsluipen in en rond mijn tuinvijver.Labels: Geen
-
-
Re: Met licht en tegen licht
Wat een fraaie kleur combinaties
Voorkeur voor de eerste.Canon 450D | Canon 50D | Canon 10-22 mm f/3.5-4.5 USM | Canon 17-55 2.8 IS USM | Canon EF-S 18-200mm F/3.5-5.6 IS | Speedlight 430EX | Cokin Z-PRO (100mm) Filter System
http://www.flickr.com/photos/dollias/
Comment
-
Doe voor mij ook maar de eerste. Er zit meer kleur in door de rode plant en de blauwe achtergrond. 'T zijn Bruinrode heidelibellen.Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door * Fuse * Bekijk berichtDoe voor mij ook maar de eerste. Er zit meer kleur in door de rode plant en de blauwe achtergrond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk berichtPrachtig reeksje. Ik heb een persoonlijke voorkeur voor het licht v/d eerste, zonder de tweede foto tekort te willen doen!
Comment
-
-
Bedankt voor de reacties.
Voor de eerste foto heb ik donkerblauw tuinmeubilair op zo'n 5 meter achter het onderwerp gezet om deze achtergrond te verkrijgen. De plant waar de libel opzit is een vleesetende Sarracenia in het moerasgedeelte van de vijver. Die lange bekers zijn zeer geliefd bij de libellen als plaats om uit het water te komen en uit te sluipen.
Comment
-
2 pracht plaatjes
met de voorkeur voor nummertje eenGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Welaan dan, dan teken ik voor de tegenlicht opname - vind ik poëtischer
Sterk werk natuurlijk, alletwee
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Herman Blockx Bekijk berichtga ook voor het betere detail in nr1 maar vind beide zeer geslaagd!
Mvg.The bird is known by his note, a man by his word.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hendrika Bekijk berichtGeen voorkeur, twee mooiemvg,
Liesbet
Comment
Comment