Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vlindertjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Vlindertjes

    Voor mij de pasteltinten van nr 1. Mooi hoor.
    Marleen
    It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
    http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

    Comment


    • #17
      Re: Vlindertjes

      Schitterende reeks
      Maar in de natuurfotografie vind ik het "licht" een erg belangrijk element ! Daarom vind ik je eerste
      Greetz, Kariboe
      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

      Comment


      • #18
        Re: Vlindertjes

        Oorspronkelijk geplaatst door Mbili Bekijk bericht
        schitterende reeks waarbij je waarbij ik bij de 2e een beetje moedeloos word
        Tja, je moet vooral geluk hebben dat je zoiets tegenkomt he. Toen ik die 2 zag hangen aan dat plantje, wist ik direct dat ik ze op plaat moest krijgen, en liefst zo goed mogelijk. Dat ze alle 2 in min of meer in hetzelfde scherpstelvlak hingen, hielp natuurlijk wel.
        Het was al laat (weinig licht) en er stond een lichte wind, niet veel, maar meer dan genoeg om je fotos om zeep te helpen bij zo'n sluitertijden. Met behulp van statief, MLU en drive mode op self timer heb ik wel zeker 20 fotos van die 2 gemaakt, telkens wachtend tot het ongeveer windstil was. Daarvan waren er dan toch enkele goed in focus .
        Eigenlijk is een gebrek aan licht geen groot probleem als je een statief hebt, vooral de wind is een spelbreker.
        Last edited by dleemans; 11 augustus 2008, 15:41.
        David Leemans
        Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

        Comment

        Working...
        X