Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraag me niet naar de naam

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vraag me niet naar de naam

Bedankt allemaal voor het kijken en de positieve reactie

mvg duindistel

Comment

Wow,een prachtexemplaar,mooie keuren en lekker scherp

Comment

mooie plaatje van een pracht vlinder
        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Dit is geen distelvlinder. Deze heeft geen zwarte dwarsstrepen en pieken. Ik heb een kennis op dit topic gewezen en hij antwoordt dat dit zeker geen Europese vlinder is, maar een vermoedelijke Zuid Amerikaanse. Dit komt overeen met het feit dat hij niet in de nieuwe europese vlindergids en butterflies of europe staat. Het kan dus een vrijgelaten of ontsnapt opgekweekt exemplaar zijn of een zwerver.
          Canon 350D, sigma 105 mm macro, sigma 28-135 mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jorgen_R Bekijk bericht
            Dit is geen distelvlinder. Deze heeft geen zwarte dwarsstrepen en pieken. Ik heb een kennis op dit topic gewezen en hij antwoordt dat dit zeker geen Europese vlinder is, maar een vermoedelijke Zuid Amerikaanse. Dit komt overeen met het feit dat hij niet in de nieuwe europese vlindergids en butterflies of europe staat. Het kan dus een vrijgelaten of ontsnapt opgekweekt exemplaar zijn of een zwerver.

De foto is in lorient langs de straat getrokken na veel achtervolg werk bleef hij toch paar sec stilzitten .

mvg duindistel

Comment

Working...
            X