Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De kleuren lijken me goed, het is denk ik eerder de overgang tussen de bloem en de achtergrond die zeer direct overkomt op het scherm hier, waardoor het hier en daar wat hoekig wordt. Maar dat zal waarschijnlijk aan de resize liggen.
Mooie compositie. Ik zou wel je sig links onder, en de grote naam rechts onderaan plaatsen.
Grtz,
Palladio
You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)
Iets minder verscherpen zou misschien beter zijn.
Zelf zou ik ook de naam daar niet laten staan.
Maar smaken verschillen nu eenmaal.
Als je de achtergrond in PS zwart maakt moet je opletten dat de bloem niet het effect krijgt dat hij er is opgeplakt.
Hoe je dit in PS kunt voorkomen weet ik ook niet.
Maar hier zijn kenners genoeg van PS.
mvg
Antoine
Comment