Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Nee, die heb ik niet...
Ik heb deze compo bewust zo gekozen.. ik probeerde namelijk zo dichtbij als mogelijk was te komen, wat ik er in ieder geval op wou hebben was de kop, pootjes en de onderkant van de vleugels.. de rest vond ik (in dit geval) niet zo interessant.. Maar als ik van de week terug ga, en ik zie ze eventueel weer dan zal ik eens kijken of ik hem er helemaal op kan krijgen.. Vandaag was deze erg op zn gemak, meestal lukt het niet om zo dichtbij te komen..
Over comp valt te discussiëren, ik heb ook graag een foto van het volledige beestje, of BEEST in dit geval, vind ik anders altijd ook wel niet mis. De staart is me nogal afgesneden, maar bon, dit als klein punt van persoonlijke kritiek.
EOS 10D - sigma 12-24mm 1:4.5-5.6 - Sigma 150mm 1:2.8 Macro - canon EF 24-85mm 3.5-4.5
Nee, die heb ik niet...
Ik heb deze compo bewust zo gekozen.. ik probeerde namelijk zo dichtbij als mogelijk was te komen, wat ik er in ieder geval op wou hebben was de kop, pootjes en de onderkant van de vleugels.. de rest vond ik (in dit geval) niet zo interessant.. Maar als ik van de week terug ga, en ik zie ze eventueel weer dan zal ik eens kijken of ik hem er helemaal op kan krijgen.. Vandaag was deze erg op zn gemak, meestal lukt het niet om zo dichtbij te komen..
Het blijven indrukwekkende insecten om naar te kijken
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment