Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Hier zitten heel veel goede fotografische elementen vervat in 1 beeld.
In de zeepbel vinden we abstracte lijnen en kleurpatronen terug.
Gelijktijdig fungeert de zeepbel als weerspiegelingmedium. Waar ik vermoed dat zij die de locatie kennen kunnen herkennen waar de foto genomen werd. Ik meen zelfs in de weerspiegeling lut te kunnen waarnemen.
Door de softe en neutrale maar toch wel met een mooi kleur contrasterende achtergrond t.o.v. van de zeepbel komt de zeepbel mooi los van de achtergrond.
Met andere woorden een topper van een foto. Je moet het maar eens porberen. (lukt me niet denk ik)
Ik volg. En ze zit gewoon op een stoel lijkt het mij.
Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.
Zeer origineel. Prachtig in beeld gebracht.
Knappe spiegelingen. Tinten in alle schakeringen.
Absoluut een topper
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Bedankt voor de leuke reacties.
Hopelijk krijgen we nog een zonnig en windstil momentje in de volgende dagen.
Dan komt de volgende poging met meer architectuur er aan.
En uit deze zeepbellen-reeks heb ik er nog héél veel, want het was ontspanning voor de bellenblazer en de fotograaf.
Hier het zusje van mijn challenge-modelletje.
Bedankt voor de leuke reacties.
Hopelijk krijgen we nog een zonnig en windstil momentje in de volgende dagen.
Dan komt de volgende poging met meer architectuur er aan.
En uit deze zeepbellen-reeks heb ik er nog héél veel, want het was ontspanning voor de bellenblazer en de fotograaf.
Hier het zusje van mijn challenge-modelletje.
Knap Lut
Je hoeft maar te kijken en het ook te zien...
Last edited by Soeki Wan; 29 augustus 2008, 23:55.
D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
Comment