Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bloem ??? (1e foto met de D700)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Bloem ??? (1e foto met de D700)

Oorspronkelijk geplaatst door valere Bekijk bericht
    Allereerst proficiat Antoine met je nieuwe aanwinst en heel veel plezier ermee, maar daar twijfel ik niet aan.
    Prachtige foto, zoals al jouw foto's trouwens.
    Ik kijk telkens met belangstelling uit naar jouw foto's en geniet er steeds van.
    Ben een stille genieter, reageer niet zo dikwijls omdat ik niet altijd weet wat ik moet neerpennen.

Ps. Antoine wat bedoel je met "Ik heb de indruk dat mijn 105 VR nu niet meer zo een kritische lens is." , is dit positief of negatief voor de lens ?
    De 105 VR vond ik in het begin een zeer moeilijke lens, wel haarscherp maar op de D200 toch zeer kritisch. Het heeft mij dan ook veel oefening gekost om deze lens goed te leren kennen.
    Als je de combinatie D200 + 105 VR goed beheerst dan is het een zeer mooie combinatie. Deze bloem heb ik even vlug met de D700 + 105 VR gemaakt om gewoon even te kijken naar de kleuren. Ik was enorm verrast door het mooie resultaat. Normaliter moet ik hiervoor wel wat meer inspanning doen.
    Nu even zo snel uit de hand genomen doe ik normaliter niet.

Mijn eerste indruk geeft aan dat het met de combinatie D700 en mijn 105VR heel goed zit.
    mvg
    Antoine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
      Vicky,
      Je weet dat mijn dank groot is , het is idd de Bekerbloem (Malope trifida).
      We hebben vorig jaar zoveel zaadjes gekregen( in krantenpapier gerold, echter zonder de naam erop). Nu verzamelen we zelf de zaadjes en schrijven we overal de naam erop.
      mvg
      Antoine

Geen dank hoor, 't is graag gedaan Maar 'k kan dus nog meer vragen verwachten voor al de bloemen uit het krantenpapier een naam hebben
      Groetjes Vicky

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk bericht
        Geen dank hoor, 't is graag gedaan Maar 'k kan dus nog meer vragen verwachten voor al de bloemen uit het krantenpapier een naam hebben
        Yeb.
        mvg
        Antoine

Comment

Hey juppekes

Heel mooi
          Bootjes

Comment

Antoine, alvast een zeer knappe start met een zeer knappe combinatie!
            Knap shot!

mvg,

Roland

Comment

Working...
            X