Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Naam van de bloem ????
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Naam van de bloem ????
Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk bericht'k denk dat het een lavatera trimestris 'silver cup' is. Een eenjarige plant van zo'n 60 cm hoog
En je hebt daar mooie foto's van gemaakt
Mijn dank is groot.
Bloemen fotografeer ik graag maar die al die soorten leren kennen dat is een ander verhaal.
Ben blij dat bij de meeste bloemen een kaartje zit.
mvg
Antoine
Comment
-
ga voor de eerste, ziet er net ff wat frisser uit dan de andere twee.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtga voor de eerste, ziet er net ff wat frisser uit dan de andere twee. grt,bouk.
Hier dus ook voorkeur voor nummerke 1.Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtYep, prachtige vorm en kleuren in dat frisse groen.
Hier dus ook voorkeur voor nummerke 1.
Ook chapeau voor de groene vingers van je vrouw en de bloemenkennis van Vicky.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtYep, prachtige vorm en kleuren in dat frisse groen.
Hier dus ook voorkeur voor nummerke 1.
Zomaar iets aannemen van een wildvreemde vrouw...opletten hé,je weet maar nooit.'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment
-
Mooie reeks ! Heel natuurlijke kleur : 'k heb nl dezelfde in mijn tuin. Al goed dat ik ze enkele dagen geleden opgebonden heb, anders lagen ze nu plat met die onweders...
Mvg.Last edited by Ho-Merris; 28 juli 2008, 19:10.The bird is known by his note, a man by his word.
Comment
-
-
Dus Antoine, als ik volgende keer met onbekende vrouwen optrek dan ga ik ook zo'n kwaliteitsvolle plaatjes maken. Mmmm dat moet ik is met mijn vrouwke bespreken
Ik ga ook voor nummer 1, heel mooi licht en knappe kleurenGreetz,
Dirk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CougarX Bekijk berichtDus Antoine, als ik volgende keer met onbekende vrouwen optrek dan ga ik ook zo'n kwaliteitsvolle plaatjes maken. Mmmm dat moet ik is met mijn vrouwke bespreken
Ik ga ook voor nummer 1, heel mooi licht en knappe kleuren
Ik denk dat ik dit mijn vrouwke maar niet laat lezen.
mvg
Antoine
Comment
-
Als ik mij niet vergis - ik ben voorzichtig - noemt men deze bloemen in de volksmond "Brugse Zotten"...
Helder en kleurvol - de compo van de eerste
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
Comment