Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat een pechdag..... met goede afloop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Wat een pechdag..... met goede afloop

    Wat weer een prachtige platen

    By the way Walter, lees ik goed dat jij ook over bent gestapt van Pentax naar Canon? Dat had ik niet verwacht. Jij had toch zulks mooi (en zeldzaam) Pentax glas tot je beschikking....
    www.indetailfotografie.nl

    Comment


    • #17
      Re: Wat een pechdag..... met goede afloop

      Oorspronkelijk geplaatst door luna Bekijk bericht
      Boeddha is prachtig, zo'n pose; dan 2de en ten laatste 3de.

      Ja hoor, volledig akkoord
      'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
      Grtjs, Jacky

      Comment


      • #18
        Re: Wat een pechdag..... met goede afloop

        Waaw, zoveel tegenslag
        Mooie reeks, maar ik vind de tweede de betere - die heeft wat zachter licht
        Hoe zeker ben je dat dit volwassen exemplaren waren ? 4 cm is toch niet echt groot en blijven de ouders deze periode niet in de bomen ?
        Greetz, Kariboe
        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

        Comment


        • #19
          Re: Wat een pechdag..... met goede afloop

          Prachtige reeks !!!
          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

          Comment


          • #20
            Re: Wat een pechdag..... met goede afloop

            Bedankt voor de positieve reacties allemaal

            Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
            Waaw, zoveel tegenslag

            Hoe zeker ben je dat dit volwassen exemplaren waren ? 4 cm is toch niet echt groot en blijven de ouders deze periode niet in de bomen ?
            Greetz, Kariboe
            Hoi Kariboe,

            Maximale grote van volwassen boomkikker is rond de 4 a 4 1/2 cm dus deze was redelijk volwassen.Boomkikkers zitten ook laag aan de grond en in struik gewas. eigenlijk kan je ze overal aantreffen bij sommige poeltjes.

            Ik heb 2 a 3 eerdere postings gedaan waarbij mijn eerste posting verschillende exemplaren van rond de 2 1/2 cm betrof en de 2e posting betrof verschillende van rond de 12 mm.

            die van ron de 2 1/2 cm noemen ze eerste jaars en zo gaan de 12mm gevalletjes volgend jaar heten

            @Ho-Merris, jammergenoeg loste dat niet het probleem op. Dit is al de 2e keer dat mij dit gebeurt. Als ik de SD kaart check via de computer zijn 2 a 3 directories niet meer lees/ beschrijfbaar.

            mvgr Walter
            ~ Canon + weinig glaswerk

            WalterSoestbergen.nl website = vernieuwd

            Comment


            • #21
              Re: Wat een pechdag..... met goede afloop

              Heel mooi reeks
              Groetjes Hendrika

              Comment


              • #22
                Re: Wat een pechdag..... met goede afloop

                Die kikker had echt een meditatiedag ingelast ! Op de derde lijkt het of hij zit te bidden. Fantastische reeks Mijn lichte voorkeur voor nr 1.

                Wat je daar trouwens beschrijft is zowat mijn nachtmerrie ... Gelukkig is het nog relatief goed afgelopen ! Heb het 1 x voor gehad, jaaaren geleden, had een lens gekocht in Gibraltar, een van de 1ste IS lenzen, toen ginds stukken goedkoper dan hier. Om hem door de toch wel strenge grenscontrole te krijgen had ik ze maar meteen op mijn toestel gezet. Val ik toch wel zelf niet van de trappen in de parking... mijn eerste bekommernis was mijn lens ! Dat ik zelf handen en knieën had geschallotterd was bijzaak ! De lens doet het nog steeds.
                It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
                http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

                Comment


                • #23
                  Re: Wat een pechdag..... met goede afloop

                  Wat een verhaal
                  technologie noemen ze dat dan
                  Toch een hele mooie beloning, prachtige reeks

                  Mvg,
                  Tim
                  Mvg,
                  Tim

                  Comment


                  • #24
                    Re: Wat een pechdag..... met goede afloop

                    Hey juppekes

                    Heel knap
                    Bootjes

                    Comment

                    Working...
                    X