Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weekschildkever.....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Weekschildkever.....








  • #2
    Re: Weekschildkever.....

    Ik vind die foto's toch weer veel te fel geblurd, of wat dan ook. (zoals in topic van gisteren en nog meerdere van jou)
    Er zit bijna geen detail in .

    Heel vreemd.
    Trek anders misschien eens op lagere ISO's? Een sluitertijd van 1/1600ste met ISO 800 is overbodige luxe hé?

    Comment


    • #3
      Re: Weekschildkever.....

      Oorspronkelijk geplaatst door BoBo_Igor Bekijk bericht
      Ik vind die foto's toch weer veel te fel geblurd, of wat dan ook. (zoals in topic van gisteren en nog meerdere van jou)
      Er zit bijna geen detail in .

      Heel vreemd.
      Trek anders misschien eens op lagere ISO's? Een sluitertijd van 1/1600ste met ISO 800 is overbodige luxe hé?
      dan moet ge het mij eens komen voor doen

      Comment


      • #4
        Re: Weekschildkever.....

        Ja kweet dat ge der mee lacht, maar kzou toch heel graag een onbewerkte verkleinde versie zien van 1 van de foto's. Dan kan er alleszinds besloten worden of het aan de nabewerking ligt of niet

        Maar jij vind dit waarschijnlijk allemaal chitchat want jij lijkt niets mis met de foto's te vinden? Je hebt nochtans al vaker die opmerkingen gehad? Vind je daar geen waarheid in terug?

        Comment


        • #5
          Re: Weekschildkever.....

          Oorspronkelijk geplaatst door BoBo_Igor Bekijk bericht
          Ja kweet dat ge der mee lacht, maar kzou toch heel graag een onbewerkte verkleinde versie zien van 1 van de foto's. Dan kan er alleszinds besloten worden of het aan de nabewerking ligt of niet

          Maar jij vind dit waarschijnlijk allemaal chitchat want jij lijkt niets mis met de foto's te vinden? Je hebt nochtans al vaker die opmerkingen gehad? Vind je daar geen waarheid in terug?
          't Heeft geen zin, ik heb het ook al geprobreerd - onze vriend wil van geen wijken weten. Kwantiteit is voor hem belangrijker dan kwaliteit. Ofwel is ie 'ziende blind'. Ik probeer het nog één keer

          Beste Nikonboy,
          Je hebt een probleem met je nabewerking; veel van je beelden (en daarvan hebben we er de laatste tijd genoeg mogen smaken ) lijken eerst geblurred en dan verscherpt ?!
          Het resultaat is meestal vlekkerig en hard en doet je - overigens voor de rest leuke - beelden geen eer aan.
          Je kan natuurlijk dit alles staalhard negeren en lustig verder aanmodderen. Dat is je goed recht, alleen jammer dat daardoor dit forum - dat al onder druk staat - flink blijft vervuilen
          Voor wat het waard is
          Last edited by Kariboe; 27 juli 2008, 11:43.
          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

          Comment


          • #6
            Re: Weekschildkever.....

            knape reeks met de 2de een tikje meer
            ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
            *BD1034BE

            Comment


            • #7
              Re: Weekschildkever.....

              Op zich best mooie beelden... ik ben alleen van mening dat er teveel noise reductie o.i.d is toegepast waardoor het beeld niet lekker overkomt, da's (naar mijn mening) zonde....

              Comment


              • #8
                Re: Weekschildkever.....

                Hey juppekes

                Deze horen niet echt in SC meer thuis
                Bootjes

                Comment

                Working...
                X