Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Auditie voor het circus
Collapse
X
-
-
Re: Auditie voor het circus
Dat jongleren met die druppel had ik ook wel eens willen volgen...
Mooi vastgelegd
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk berichtDat jongleren met die druppel had ik ook wel eens willen volgen...
Mooi vastgelegd
Greetz, KariboeIt's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marl1 Bekijk berichtIk vind dit een heerlijke, eenvoudige foto en dat zijn heel vaak de mooiste
P.S. Eenvoudige website heb je - en dus ook... een mooie
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
-
Iedereen heel erg hartelijk bedankt voor het kijken en de positieve commentaar.
Het is wonderlijk wat er zich allemaal in de natuur afspeelt. Iedereen die natuur- of dieren- of macrofotografie doet zal dit zeker beamen. Ik kan soms een hele tijd gewoon in het veld/bos/beekkant zitten en kijken naar wat die diertjes allemaal uitspoken zonder 1 foto te nemen.
Spijtig dat we de natuur niet altijd met respect behandelen. Maar ja, de namen zijn dan ook echt goed gekozen : dierenRIJK en mensDOM.
Voor Willempieke : ik heb al een aantal handtekeningen gehad. Een mens zoekt zijn weg hé . Maar een aantal mensen hier (Wim, Kariboe, ...) hebben elk iets unieks in hun handtekening (buiten de naam). En ik wou graag ook zoiets hebben. Na lange tijd zoeken heb ik het nu gevonden denk ik. Wat het logo is kan ik echter nog niet zeggen tenzij jullie het zelf ontdekken.
Voor Kariboe : thx voor de opmerking van de website. In het najaar gaan we die volledig updaten en ik ga normaal ook een foto-website maken. Maar momenteel is het zo druk en we verwachten binnenkort ook ons dochtertje, dus een deadline durf ik er niet opzetten
Nogmaals dikke mercie allemaalLast edited by CougarX; 23 juli 2008, 09:53.Greetz,
Dirk
Comment
-
-
Hé...'k ben weer zo druk-druk...dat ik je nieuwe handtekening niet opgemerkt heb...knap...zoiets mag je voor mij ook 'uitdokteren'Last edited by Jacky2; 23 juli 2008, 22:34.'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ho-Merris Bekijk bericht... als er bovenaan iets vanaf was.
mm
Comment
-
Ik heb in Photoshop 1-2cm bovenaan weggedaan en het geeft niet zo goed (vind ik persoonlijk toch). De spatie onder de pootjes en boven de druppeltjes komen dan te 'gelijk' over. Zoals het nu is 'rekt' het de foto ook wat uit zodat het spinnetje zich precies nog wat meer uitstrekt.
Het verschil in afstand tussen de druppeltjes en de bovenkant en de pootjes en de onderkant laat ik dus liever zo. Nogmaals is mijn persoonlijke mening hoor, en Ho-Merris zeker en vast dikke merci dat je met zoveel detail en aandacht naar mijn foto kijkt, appreciate itGreetz,
Dirk
Comment
-
-
Zeer knappe fotoCanon toestel en (GL)asbak. www.photo.net/photodb/member-photos?include=all&user_id=979153
Comment
Comment