Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bont Zandoogje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Bont Zandoogje

    Dit kreeg ik in PM na mijn mening over deze foto:

    [Mod]

    Geen plublicaties van PM AUB. Je kan dit uitpraten via PM

    Soeki Wan

    Moderator






    Nikon Boy als je geen meningen wil post dan geen plaatjes. Als je 42 jaar in de fotografie staat en zulke PM's gaat versturen heb ik maar één woord: zielig! Ik blijf bij mijn mening, deze plaat is overscherp, kijk rond de bloemen en rond de vlinder....... en dit na 42 jaar fotografie?? Inderdaad, ik ben vrij van te schrijven, daarom posten mensen ook plaatjes..... om meningen te krijgen en dit is mijn mening.
    Last edited by Soeki Wan; 20 juli 2008, 09:53.

    Comment


    • #17
      Re: Bont Zandoogje

      Oorspronkelijk geplaatst door JoNnika Bekijk bericht
      Dit kreeg ik in PM na mijn mening over deze foto:



      [Mod]

      Geen publicatie van PM aub


      Soeki Wan

      Moderator



      Nikon Boy als je geen meningen wil post dan geen plaatjes. Als je 42 jaar in de fotografie staat en zulke PM's gaat versturen heb ik maar één woord: zielig! Ik blijf bij mijn mening, deze plaat is overscherp, kijk rond de bloemen en rond de vlinder....... en dit na 42 jaar fotografie?? Inderdaad, ik ben vrij van te schrijven, daarom posten mensen ook plaatjes..... om meningen te krijgen en dit is mijn mening.
      dan zult ge nog veel moeten leren
      Last edited by Soeki Wan; 20 juli 2008, 09:56.

      Comment


      • #18
        Re: Bont Zandoogje

        Met alle respect voor de fotograaf, maar -de originele foto mag dan misschien goed zijn- mijn aandacht gaat voornamelijk naar de vreemde verscherping en al die artefacten.

        Post-processing maakt evengoed deel uit van digitale fotografie, toch?
        Over het algemeen niet snel onder de indruk.

        Comment


        • #19
          Re: Bont Zandoogje

          Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
          Met alle respect voor de fotograaf, maar -de originele foto mag dan misschien goed zijn- mijn aandacht gaat voornamelijk naar de vreemde verscherping en al die artefacten.

          Post-processing maakt evengoed deel uit van digitale fotografie, toch?
          Inderdaad!

          Comment


          • #20
            Re: Bont Zandoogje

            Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
            Met alle respect voor de fotograaf, maar -de originele foto mag dan misschien goed zijn- mijn aandacht gaat voornamelijk naar de vreemde verscherping en al die artefacten.

            Post-processing maakt evengoed deel uit van digitale fotografie, toch?
            Er word door de mods verwacht dat je in dit topic je beste fotos post, en dat je hier ook harde commentaar mag op verwachten.

            Verscherping is hier inderdaad overvloedig aanwezig, behalve dan waar die van het meeste belang is, en dat is het hoofdje (kopje) van de vlinder.

            Comment


            • #21
              Re: Bont Zandoogje

              mooi
              Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
              Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

              Comment


              • #22
                Re: Bont Zandoogje

                Hey juppekes

                Mooi vlindertje

                Idd jammer van de bloemetjes

                Het spinnetje erbij vind ik wel leuk
                Bootjes

                Comment

                Working...
                X