Een tuinbezoeker...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gegroefde Lapsnuitkever
Collapse
X
-
-
Re: Gegroefde Lapsnuitkever
Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk berichtWederom zeer mooi in beeld gebracht.Die egale groene achtergrond,dat is een of andere groene plaat neem ik aan,of is dat gefotoshopped?
Walter
Aan de achtergrond is niet geshopt.
Het is onze gazon. Hier en daar zie je nog een lichte vlek en dat zijn klaverbloemetjes die graag in onze hof groeien.
Het takje stond vrij laag tegen de grond en het beestje is wat van bovenaf gefotografeerd.
Ook zat ik dicht met de lens op de kever (bijna 1:1) en in combinatie met een niet al te klein diafragma (F11) krijg je dit.
Comment
-
mooie opnamen en ook een heel mooie naam.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
-
-
Beestje zat goed stil zeker, want 1/3s sluitertijd is wreed lang. Nieuw statiefje getest?
Zeer mooie en scherpe foto Tim!
Comment
-
-
Mooi en scherp, gewoon super dus
Zag trouwens zo'n beestje pas ook bij mij in de tuin zitten en vroeg me af wat dat was, maar dat weet ik nu dus ook weer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door De Witten Bekijk berichtPrachtplaatje zoals altijd trouwens
Mvg,
Tim
Mvg.The bird is known by his note, a man by his word.
Comment
-
Dank jullie wel!
Oorspronkelijk geplaatst door willempieke Bekijk berichtBeestje zat goed stil zeker, want 1/3s sluitertijd is wreed lang. Nieuw statiefje getest?
Zeer mooie en scherpe foto Tim!
't kevertje zat inderdaad goed stil. Het was al laat op de avond (21:48u) toen ik 't zag zitten en ik zat al op ISO800.
Ik heb nog geprobeerd om hem/haar in andere posities vast te leggen, maar hij/zij kwam in actie en dan kan je niet veel meer met die sluitertijden van 1/3s.
Comment
Comment