Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Alle respect voor je commentaar, maar ik wil toch even benadrukken dat deze foto's "slechts" met een Nikon D60 en de 18-55 mm (minste kitlens van Nikon voor het moment want zelfs eentje zonder beeldstabilisatie) gemaakt zijn. Ik ben 16 jaar en heb hier al hard voor gewerkt. Of leg jij me uit hoe ik die zweefvlieg met deze lens groter in beeld breng zonder tot de uiterste crop te gaan? Voor een goeie macrolens heb ik het geld namelijk nog niet.
Alle respect voor je commentaar, maar ik wil toch even benadrukken dat deze foto's "slechts" met een Nikon D60 en de 18-55 mm (minste kitlens van Nikon voor het moment want zelfs eentje zonder beeldstabilisatie) gemaakt zijn. Ik ben 16 jaar en heb hier al hard voor gewerkt. Of leg jij me uit hoe ik die zweefvlieg met deze lens groter in beeld breng zonder tot de uiterste crop te gaan? Voor een goeie macrolens heb ik het geld namelijk nog niet.
@ Jackske & Antoine: Erg bedankt.
Daarvoor heb je hier beginners en fotobeoordeling
Dit zinnetje staat toch ook bij jou bovenaan
Showcase Macro & Close-Up Expositieforum voor macro en close-up foto's . Hier kan men strenge beoordelingen en kritieken verwachten. Plaats hier enkel je beste foto's.
Ik ben ook nog maar beginneling en ik heb zelfs nog geen spiegelreflex
En als het een troost mag zijn mijn eerste foto's waren zelfs nog niet zo goed als deze van u
Dit zijn mijn beste foto's met deze camera en lens voor het moment, en ik onderwerp mijn foto's graag aan strenge beoordelingen en kritieken. Maar ik ben toch van mening dat men dan ook rekening moet houden met het gebruikte materiaal, met deze lens is het -denk ik- zo goed als onmogelijk om een zweefvlieg er beeldvullend én scherp op te krijgen.
Ik heb geen groot ego maar ik denk toch dat ik deze foto's niet in de beginnershoek (en in fotobeoordeling moet je bijna om commentaar bedelen) moet posten, als ik sommige commentaren zie op foto's dat ik in showcase geplaatst heb. Mijn eerste foto's hier heb ik braaf in de beginnershoek gepost, foto's die ik beter vond in fotobeoordeling en diegenen die ik hier plaats zijn momenteel mijn beste foto's.
Comment