Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste libel!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mijn eerste libel!

Had al diverse juffers gefotografeerd, maar een échte libel was ik tot nu toe nog niet tegengekomen.
    Vandaag dus voor het eerst 'live' gezien!
    Die beesten zijn verdorie groot man! Wel zéér schuchter en énorm goed gecamoufleerd. Als ze rondvlogen was het geen probleem, maar om ze op de grond terug te vinden...
    Wel, hier zijn de resultaten. Van compo zijn ze niet erg 'waaw', en de zon was ook weer sterk vertegenwoordigd, maar ik vond ze toch mooi genoeg om hier te zetten. Jullie mening?

Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

Re: Mijn eerste libel!

Die krijg je moeilijk aan een takje hé.Dat geeft een fijn gevoel als je je eerste libel kan vastleggen,'k ken dat.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

De libel staat er wel goed op. Puur fotografish gezien valt de achtergrond misschien wat tegen, maar dit is nu eenmaal zijn biotoop. De gewone oeverlibel vind je vaak terug zo op de grond zittent in de buurt van water.
      Canon 350D, sigma 105 mm macro, sigma 28-135 mm

Comment

Het vastleggen van je eerste libel is altijd tof
        Het beest staat er goed op. Jammer dat ze bijna altijd de niet-fotogenieke oevers uitkiezen om te gaan rusten
        Mvg Tim

Comment

ik sluit mij aan bij mn voorgangers....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
            Die krijg je moeilijk aan een takje hé.Dat geeft een fijn gevoel als je je eerste libel kan vastleggen,'k ken dat.
            deel deze mening

Mvg,
            Tim
            Mvg,
            Tim

Comment

Hey juppekes

Ik ben nog altijd op zoek naar mijn eerste libel van dit jaar

Ik zal ook al blij zijn om zo eentje te posten
              Bootjes

Comment

hetr geeft een kik als je deze beestjes kan vast leggen op de gevoelige plaat hé
                ga voor nummer twee de meest rustige achtergrond
                Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Working...
                X